Καρκίνος του μαστού εναλλακτικά

eat yr broccoli jpegΕίμαι ικανοποιημένη με τον τίτλο που έχω επιλέξει. Είμαι “μανιακή” και περίεργη με τη φύση εκ φύσεως και ειδικά τώρα μετά τον καρκίνο του μαστού διότι ακόμα κι αν ζήσεις για τρεις εβδομάδες μετρά ως επιβίωση.

Έχω κλείσει σχεδόν τρία χρόνια επιβίωσης και χωρίς πολλή βοήθεια από τους συμβατικούς γιατρούς. Τηρώ μια προκλητική, συγκαταβατική στάση στις συνομιλίες μου με τους γιατρούς και έχω πει όχι στην χημειοθεραπεία. Η χημειοθεραπεία δεν είναι θεραπεία. Είναι οτιδήποτε εκτός από θεραπεία. Επειδή είμαι αντιδραστική και όχι της πρόληψης, εκ των υστέρων αποφεύγω τα γαλακτοκομικά προϊόντα και αφού το μαγειρεμένο φαγητό είναι τοξικό, μπορεί τελικά να γίνω κατά 80% ωμοφάγος. Τις προάλλες μαγείρεψα το λουλούδι του φυτού yucca που μάζεψα από τον κήπο. Είναι υγιεινό και πολύ νόστιμο. Και πιο ασυνήθιστο από το αντικαρκινικό καρότο.

Leave a Reply

